Het besef - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu Het besef - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu

Het besef

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

16 April 2014 | Nederland, Heerlen

Hallo allemaal,
Ik besef het eindelijk. Vannacht flink wakker gelegen. Draaien, draaien en nog eens draaien. En het enige dat door mijn hoofd spookte was: wat moet ik nog allemaal inpakken? Eindelijk besef ik dat ik over zo'n 48 uur bijna op Schiphol ben. Mijn god wat is het spannend! 13 weken zon, zee en strand, dat is ook afzien. Daarbij komt natuurlijk ook een nieuwe stageplek, ook spannend. Hoe zou het zijn? Bevalt het me daar? Ga ik veel leren? Ik houd jullie op de hoogte als ik daar ben! Verder concentreer ik me nu nog (zoveel als dat gaat) op mijn tijd in Nederland.
Tot snel,
Myrthe

  • 16 April 2014 - 10:32

    Yvonne Van Velthoven:

    Myrthe heel veel succes op je stage plaats het zal je zeker liggen en het zonnetje schijnt daar altijd.
    Groetjes bas en yvonne

  • 16 April 2014 - 11:19

    Loes Porankiewicz:

    Hoi Myrthe,
    Alvast een hele goede reis.
    Je gaat het zeker leuk vinden daar.
    Groetjes Loes

  • 16 April 2014 - 11:19

    Loes Porankiewicz:

    Hoi Myrthe,
    Alvast een hele goede reis.
    Je gaat het zeker leuk vinden daar.
    Groetjes Loes

  • 16 April 2014 - 15:09

    Pie:

    Hallo Myrthe,

    goede reis! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen.

    Pie

  • 16 April 2014 - 15:14

    Ingrid:

    Hoi Myrthe,

    Ik kan het me helemaal voorstellen!! Je zult vast van die gedachten hebben van waarom doe ik nu toch weer? Dat hoort erbij, het gevoel strakjes dat je soms gewoon wilt omdraaien en niet in het vliegtuig stappen ook.. toch zul je het niet gaan doen. Je stapt in en dan.... dan begint het avontuur!! Een avontuur waar je heel veel van zult leren en waar je heel veel mooie dingen gaat beleven!! In de stage, met je studiegenoten en ja, ook op het strand... ik zou alleen het leermoment dat je eerder moet beginnen met insmeren op het strand maar niet in je portfolio opnemen....
    Ik ben heel benieuwd... vooral natuurlijk naar je stageverslagen en je leermomenten met de kinderen en het lesgeven! Probeer voor jezelf meteen competenties/indicatoren te koppelen aan die ervaringen, dan bouw je een mooi portfolio!
    Maar waar heb ik het nu over, eerst daar komen en een weekje acclimatiseren!
    Goede reis en tot snel horens!

    Ingrid

  • 16 April 2014 - 15:23

    Annie En John:

    Hoi Myrthe
    heel veel succes en plezier op Aruba.
    Groetjes John en Annie

  • 17 April 2014 - 21:22

    Pie:

    Hoi Myrthe,

    nog heel erg bedankt voor je afscheidscadeau. Jammer dat ik je niet uit kon zwaaien.
    Krijg ik van jou oa een boekje met ideetjes voor weekendbestemmingen en jij gaat er zelf maar liefst 3 maanden tussenuit. Zo kan ie wel weer .....

    Pie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 31 Maart 2014
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 7924

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

Stage op Aruba

Landen bezocht: