Louis op bezoek - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu Louis op bezoek - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu

Louis op bezoek

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

25 April 2014 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal,
Ik was van plan de laatste paar dagen van onze vakantie te genieten en pas weer iets te schrijven wanneer ik op stage was begonnen. Maar het volgende avontuur heeft zich weer voorgedaan. Louis de leguaan is bezoek geweest. Hij kwam vaker op bezoek hoor, maar keek dan rustig vanaf de muur onze kant op. Vandaag was het bezoek ietsje anders verlopen. De drie honden die hier rondlopen zagen Louis chillen in het zand en waren daar waarschijnlijk niet heel blij mee. Het kan ook dat ze hem zagen als lekker speeltje. Ze besloten met z'n drieën achter hem aan te gaan en arme Louis maar rennen. Nooit geweten dat leguanen zo snel konden zijn! Rianne en ik lagen op het luchtbedje in het water, op een veilige plek dus. Louis bleef maar rennen en rennen, achtervolgd door drie honden. Uiteindelijk heeft Louis ervoor gekozen ons van dichterbij te bekijken en besloot het zwembad in te duiken. Heel verstandig, want geen hond kwam erachter aan. Rianne en ik zijn nog nooit zo snel het water uit gekomen! Uiteindelijk hebben we Louis kunnen redden en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.
Louis jongen, het ga je goed! Hopelijk kom je snel nog eens kijken! De koffie staat in ieder geval klaar.
Tot snel,
Myrthe

  • 25 April 2014 - 23:34

    Tanja:

    Myrthe..

    inderdaad zie ik je reactie voor me!

    Haha ik had er wel bij willen zijn.
    de volgende x filmen!!!

    Xxx geniet van jet weekend.

  • 27 April 2014 - 11:39

    Ellen Ridder:

    Geweldig had het willen meemaken dacht jedat jullie veilig waren in het water!! Arme Louis!
    Veel succes en plezier op jullie stage morgen xxx

  • 07 Mei 2014 - 21:33

    Ingrid Van Mulkom:

    Hallo Myrthe,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ben heel benieuwd naar jullie eerste stage-ervaringen!
    Die arme Louis, als hij terug komt (wat ik niet denk) verdient hij toch echt wel een knuffel van jullie!!
    Wanneer begint de stage?? In welke groep kom je daar, Jonge Kind?? Ben benieuwd of je iets van playbased learning terug ziet!

    Groetjes,
    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 31 Maart 2014
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 7925

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

Stage op Aruba

Landen bezocht: