Speciaal voor oma - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu Speciaal voor oma - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrthe Raats - WaarBenJij.nu

Speciaal voor oma

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

26 Mei 2014 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve oma,
Iedereen is heel aangekomen, de tijd van bezoek is aangebroken!
Ik hoorde dat je iedere dag op de computer kijkt om te zien of er een nieuw berichtje van mij is.
Ik zal beloven dat ik het vanaf nu beter bij ga houden.
De tijd vliegt hier voorbij, inmiddels ben ik al 5 weken hier.
Op stage zit ik helemaal op mijn plekje, ik heb het er enorm naar mijn zin!
Vorige week was mijn mentor jarig en ik denk dat ik het meest genoten heb van iedereen.
We hebben eerst feest gevierd in de klas waarbij alle kinderen hun cadeautje mochten verstopen en Paulien ging deze zoeken.
Daarna hebben we lekker mogen snoepen en veel drinken, want we gingen op stap.
We werden opgehaald door een bus zonder ramen, helemaal beschilderd met verschillende gevaarlijke dieren.
In de bus klonk al vrolijke muziek.
De bus bracht ons naar de dierentuin, althans het was een park waar alle dieren werden opgevangen die werden mishandeld.
De kinderen kregen allemaal zakjes voer en mochten de dieren eten geven.
Dit is ook de plek waar ik voor het eerst in mijn leven een kangaroe in het echt heb gezien.
Op dat moment had ik de grootste grijns op van iedereen.
Nadat we dieren als slangen, schildpadden, geiten, krokodillen, pauwen en apen hebben gezien gingen we met de enorm leuke bus terug naar school.
Op school kregen we weer lekker koud drinken en te eten.
De kinderen hebben zich nog vermaakt met verschillende spellen onder het genot van een lekker ijsje.

Na school wilde Paulien vroeg naar huis vanwege telefoontjes uit Nederland.
Ze heeft mij thuis afgezet in haar enorm vette auto, een of andere oude Mercedes cabrio.
Gelijk even met haar kunnen regelen dat ze komende week met pap gaat rijden.
Afgelopen week weer flink kunnen genieten van de kinderen en het lesgeven in deze groep.
Heel leuk is om te zien dat groep 3 ook nog heel veel speelt en met het planbord werkt.
De kinderen kunnen zich daarnaast ook super concentreren wanneer groep 2 aan het spelen is.
De manier van lesgeven van Paulien kan ik enorm waarderen en ga ik enorm veel van leren.
Nu nog even genieten van het bezoek en de zondag avond!
Morgen begint de (korte) week weer.

Tot binnenkort lieve oma!
Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 31 Maart 2014
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 7934

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

Stage op Aruba

Landen bezocht: